Terkejut Punya Pasal

Yuhuuuuu
Hmmm mesti ada yg nampak status aku kat fb sabtu lepas kan
Pehhh mmg terkojuit, terkezut dan yg sewaktu dengannya
Cenggini...
Kami 2 beranak nak g sarapan nun kat tesco
Baru je nak melabuhkan punggung gebu kat Kluang Station
Tetiba ada sorang chinese boy rasanya umo dalam 15-16 tahun kot
Terus salam najlaa
Ehhh pesal lak kan dalam hati
Pastu dukung najlaa lak lagi aku cuak
Seb baik x menjerit
Terus aku amik najlaa dudukkan atas kerusi
Pastu budak cina tu terus blah g kat kiosk celcom berdepan dgn Kluang Station ni
Aku nampak dia melompat-lompat
Berpusing macam budak2 selalu buat pastu pening tu hah
Berdebar-debar aku di lokasi kejadian
Najlaa pun nampak la muka terkejut seb baik x melalak
Terus najlaa cakap "mama nanti tepon polis tau"
Tapi kan budak cina tu aku rasa cam ada tingtong sket la
Berpakaian kemas je tapi ntah la
Terus aku pesan kat najlaa kalau ada orang jahat jerit kuat-kuat
Sebelum ni pun mmg selalu pesan kat dia..
Kat umah mama (M'sia) bukan macam umah papa (Qatar)
Selalu pesan kena pegang tangan mama
Nanti ada orang jahat yg selalu amik budak..botakkan rambut
Huhuhu cenggitu la ayat yg aku selalu gtau najlaa
Kat Malaysia mmg x sama cam kat Qatar
Kat sana walaupun kat Shopping complex anak2 boleh je lepas2
Dekat sini macam-macam kes dah yg kita dengar kan
Aduhhh nauzubillah

4 Gtau jek:

Chekgu Azrine said...

takutnya..depan2 mak bapak pun dorg blh buat..tatut!!

norhidana said...

seremmmmm nsb tak di bwk lari nyer si najlaa tuh....

Huda Ahsin said...

membaca aje pun dah rasa seriau...

sue zainun said...

uishhh takutnya camtu..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in