Tetamu Tak Diundang

Hohoohohoho sapakah yg datang x diundang ni
Kat belakang rumah ni mmg ada je merpati akan singgah
Pepagi tu tabur aje la roti ke laju je datangnya
Tengah asyik dok perati burung merpati mematuk roti
Tetiba ternampak lak ada yg berlari menghampiri
Ohohohohoho tu dia Cik Bunny rupanya
Tatau la sapa punya yang terlepas
Tapi rasanya jiran kat TPE ni xde yg bela arnab
Kalau kucing yg bulu cecantik tu ramai la
Cepat je aku jerit panggil najlaa ke belakang
Kemain lagi berteriak gumbira
Najlaa kata "mana rabbit makan roti mama"
"Ia makan carrot la...."
 Okey la aku pun g la cari kat esbok rasanya mmg ada carrot
Bukak pagar belakang aku gulingkan aje carrot
Nak pegang Cik Bunny ni aku cam geli2 je
Kucing pun aku geli nak pegang
 Bulu Cik Bunny ni bersih cuma tapak kaki je cam hitam
Hahahhaha meredah hutan gaknya
 Comelkan!!
Kalau aku berani kompom aku dh bagi najlaa main
Leh jadi pet hahhahaha




6 Gtau jek:

ADEEYA said...

Comelnyee~ hhe me pun berani tengok dari jauh je :)

Krissu said...

Comel betul arnab ni... Super CUTE

Daripada,
Syah
Malaysia online fashion boutique

Izan Ishak said...

comelnya! putih aje bulunya tu....

puanbee said...

comelnya , kalau sy pun tk berani nak pegang kak ..

cik izars said...

comel2! tingat pernah gak tetiba dulu zaman masa sekolah rendah tengah pkai kasut dah siap2 nak pergi sekolah nampak arnab lari2 atas rumput kt halaman rmh ..hehe,, jiran punya. rasa cm dlm drama plk rasa..hehhe

ch@ said...

bukit tinggi ada taman arnab kak. kita homeymoon kat sana hari tu, main dgn arnab.

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in