Shopping Lagi

Huhuhu x sabo nak balik mesia next month
Selain dari jumpa famili, balas dendam bab makanan...
Aku x sabo nak tengok macam2 barang yg dah sampai kat umah mak
Hadiah kontest-montest
Baju raya yg dah siap dijahit
Lagi satu adalah tudung
Aku rasa ada 4 helai kot
Semalan baru soping Syria Denim cam gambo tu
Hehhehehe 2-2 ni aku beli kat Safuralifestyle Shop
Kebanyakan tudung syria aku beli ngan KakFura




Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

5 Gtau jek:

Unknown said...

x sabo nak jumpa ko raya nnti....nak makan rendang sdaging unta lagik...ngeeeee...

aku pun dah tempah 5 helai tudung raya....huhuuuu...giler byk!!!! tp aku x reti pakai yg syria nih...muka aku makin bolat nnti.....

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Lelord..tag http://azatiesayang-contest.blogspot.com/2011/06/birthday-ga-adridiana-10th-dah.html

matahati-aishahazhar said...

cantik...

Nur Hawa Mohd Zin said...

raya kali ni mesti macam2 fesyen tudung ada kan kak

ajumohit said...

hmm bestnya shopping

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in