Aktiviti Bersama Nenek

Rini kuo bersama nenek g Aeon Melaka
Brunch kat Oldtown White Coffee
Huhuhu dak kenit order half boiled egg yek
Ingat lagi ropanya...
Ritu masa papa ada lepak kat Kluang Station order telur
Tu yang dia order gak telur
Aku order egg noodle soup, nenek lak nasi lemak ngan ayam
Toasted bread pun aku belasah gak
Huhuhu lapor yek

Tercapai gak hasrat najlaa nak naik mende ni
Selalu g nan adooo jgn harap le dpt naik
Sume dh ade yg guna
Soh nenek yg tolak
Tak bg aku pegang pun

Dah puas cuci mata ngan treatment kaki
Beli ape yg patut..
Hahahhaa xde shopping ape pun
Masuk F.O.S aku borong suar
Ekekekek yg ade gambo monkey..lep2...
Murah jek pun 3 lai RM30
Ritu aku dh amik 6 lai
Arini berkenan lg 3 lai tuk najlaa
Pastu amik lg 3 lai
Untuk Eisya, Aiman ngan Nabila
Kazen najlaa
Hahahha aku banje dorang sorang seploh hengget je

Seperti n3 sebelum ni kan
Ni dalam keta pun nak nenek pegang botol

Ni lak petang td kul 4 lebih kuo menjamu tekak lagi
G ABC Tanjong...cekelat shake tu aku punya
Nenek order ABC tapi najlaa yg punya hahahhaha
Oleh kerana siang td aku x mkn nasi
Makanya order nasi lemak...huhuhu set ni mmg boh udang 2 ekor



Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

2 Gtau jek:

bee said...

manja nyer nenek!

Azian Elias said...

manjanya.. cucu kesayangan ke nenek kesayangan..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in