Aku Kena Goda

Hik..hik..hik...
Jangan salah sangka yek
Bukan kena goda ngan lelaki
Begitu gak bukan godaan suamiku....darling kije malam ni, ne leh goda2 i

TAPI
Ni hah
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Mana aku nak carik ubi kayu...apetah lagi kayu api
Seb bek ade sweet potato
Aku beli 2 bijik jek beso lengan dak kenit QR2.85
Makanya terhasillah keledek goreng
Adik beradik ubi gak kan..hehehhee
Dan semestinya kena ade sambal kicap

Dan air lak teh tarik yek
Walaupun kat mug tu "Chocolate"



8 Gtau jek:

Unknown said...

ahaks...

kak lia nie sajer bikin kak tergoda yer

ayu sibuk di citarasa rinduan.

sehari suntuk tak blogging..

kak...ayu punj suka keledek goreng..heheheh nyami

Lelord said...

@Siti Ruhayu Ab Rahman huhuhu tu la pasal...sedappnya la ubi rebus

Unknown said...

alahai sahabatku.....sedih lak aku nih....

x per2 ko dtg umah next yr aku buatkan ubu rebus ni yerk...kita makan panas2 sama2.... :)

Redbloodsnow said...

hahaha..berjaya nah godaan tuh ek...hikss :D

Lelord said...

@Mamamya uwaaaaa kena tunggu thn depan

Lelord said...

@Redbloodsnow sgt berjaya hehhehee

Sha@Mama TinaAzra said...

huhuhu...ok lah tu dari takde langsung

sweetie2010.blogspot said...

Salam Lela,

Goreng keledek panas makan sambal kicap. sedapnya. Lela cuaca kat sana sekarang camner, dah teramat sejuk ker?

Lela, camner buat sambal kicap tu. ajar kak Sweetie leh tak? thanks

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in