Tak Sempat Beb


Selamat Hari Raya Semua...

Huhuhu aku bersiaran dari Batu Pahat yg permai

Kebizian melanda x sempat nak hapdet

Ni pun curik2 masa jek

Umah mak aku ni penuh jek sepupu sepapat datang

X best la plak aku nak bukak2 lappy kan

Biler dah malam aku lak yg penat kununnya

Asik x sempat aje kan

Nak wat BW pun sama gak x sempat

NI pun tadi ade acara beramai2 serang umah sepupu2

Sok pun masih de lagi

Sempat sok aku update lagi ngan gambo yek

4 Gtau jek:

Hizami Li said...

hehe.
tahu takpe.
lepas ni banyak pulak rumah nak kena singgah raya.
:)

Lelord said...

@Hizami Rahim ekekekek btul arrr zami..meh singgah umah akak kat klebang

Anonymous said...

aku ni ha lg bez xde org dtg raya umah pon sepanjang masa laptop on heheh

Salina@IbuAqil said...

biasalah mama.. raya kn.. ibupun sama.. hari ni baru berkesempatan.. ;o)

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in