I Love U Contest


Hhehehehe aku join ini

Due date : 30 Sept 2010

Sempat lagi ni....

KLIK SINI YEK


Ni la dia kesayangan aku...
Selain dak kenit n famili

Nape aku sayang darling?
Pasal dia la asben aku
Pasal dia buah ati pengarang jantung
Pasal dia sgt memahami aku
Pasal dia bagi Najlaa kat aku
Pasal....
Oooo macam2 la sebenarnya yg membuat aku bahagia idup bersama


Aku TAG

7 Gtau jek:

mamaarifakeemaisy said...

sweetnyer..good luck k!

Lelord said...

@mamalieyna tq dear

Zasillah Ariffin said...

gud luck beb...:)

[leily.laily] said...

pheewit.. padan!!!
hihihi, btw, gud luck..
nk join gak la.. =)

Zaidah said...

alamak...kena taglah...macam adelah gambar ngan asben...nak cariklah

sweetie2010.blogspot said...

Good luck..Lela

Nur Hawa Mohd Zin said...

tq kak...awe buat nanti..bz skt ni..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in