Puasa Ke-5 Di Doha, Qatar


Alhamdulillah dah hari ke-5 rupanya berpuasa di bumi Qatar
Walaupun puasa kat sini agak lama berbanding ngan mesia

Hehehehe pya la aku excited arini ngan taugeh aku tu
Tapi x masak lagi la...
Tengok la ade niat nak wat mee sup, soto, goreng aje pun sedap taugeh ni

Pasni leh la aku wat laksa johor, memandangkan dh ade daun kesum
Lalallalalala
Puasa ke-2 ritu wat laksa penang tp x sempat snap
Walaupun 1st time buat, lak tu pas dah blend tulang ikan patutnya tapis
Hhhahahaha aku masuk sumer.
Patut la darling tya...
"yanggg tulang ikan ni nape x blend halus"
Kalau ikut kat resepi kena tapis tapi aku tgk serdak2 tu cam sedappp jek

Tapi darling kata mmg sedappp
Cukup rasa masam, masin dan pedas
Aku guna ikan mackarel

Ops!!!!
Menu arini atas permintaan bos beso
Nak nasik lemak katanya

So buat aje la...
Kangkung ada dlm simpanan esbok, lagipun aku bukan mkn timun
Wat sambal tumis, tapi bilis tu aku tumbuk hehehhee
Goreng ikan bilis...ayam goreng rempah
Ingat nak wat telur mata...tak sempat lak
Darling kata ok jek camni
Yang penting sedap
hahhahhha pasan lagi


9 Gtau jek:

Amir Izzat said...

salam,

wah! jaauhnya...hehe..hurm..ok ar tue..amir tengok pun sedap.. pasti menyelerakan..nak cuba ayam tue boleh? ada lg tak? hehe

Lelord said...

@Amir Izzat hehheh ade lagi 2 ketul meh la

Lelord said...

@Amir Izzat hehheh ade lagi 2 ketul meh la

Zasillah Ariffin said...

mau tak sedap...ekeke

Lelord said...

@Shiela Latif huhuhu tadi sblm sahur aku timbang berat 49.5kg dandan pas bukak pose nek 500g

Lelord said...

@Shiela Latif huhuhu tadi sblm sahur aku timbang berat 49.5kg dandan pas bukak pose nek 500g

SHaRKFiQ SSM said...

uish, xrase cm bbuka kt Qatar r cmni` hehe

Lelord said...

@HiGHNeSS FiQ hehehheh cam kat mesia kan..dah tekak melayu...tapi nanti akak igt nak try wat nasi arab la..nasi khabsa

Anawahid said...

haha amik ngko nasib baik x tercekik tulang ikan... hahaha... lawak2... :P

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in