Kami Layan Tekak

Siang tadi dok meronda kat Jusco Bandaraya Melaka
Tujuan utama kuo selain dari kaki dh bengkak...
AdaLaH
Melayan Tekak
Hehehehe aku mmg nak g makan pizza
Tanya lak kat adik aku yg baru pas pantang
Laju je la dia
Almaklum gigil dah tekak nak makan
Pulak tu aku yg nak banje makin semangat la kan
Ni hah saje arrr nak try promo pizza ni
Tapi pada aku mmmm not nice la
Ntah ek tekak aku kot
Korang dh try ke?
Seb bek ade order SuperSupreme
Pastu tu yang cekelat tu Chocolate Volcano...sedappp
Lagi..Large Hut's Platter (hehehe x sempat snap pic)

Najlaa wit mama

3E-Epul, Enab,Eisya,

Uikss enab yg baru pas abis 44ari pantang!!!
Nenek najlaa pun layan gak makan tuh



7 Gtau jek:

amar haziq said...

seronoknya dapat makan dengan baby kn..=)

jenguk2 lah blog saya ye kak..
http://amarhaziq-ceritasaya.blogspot.com/

JaJa'Z said...

nak pizaaaaaaaa

Lelord said...

Amar: Baby tu anak buah akak, yg beso tu dak kenit akak

Jaja: Nak pizza ek..dh anto pun

Hizami Li said...

aiyoh.
comel najlaa.
ahha.
wah.
datang jusco melaka?
besar kan?
hehe.
;)

Lelord said...

tapi akak beh suke g jusco lama..tapi tpaksa la gak g jusco baru pasal dekat ngan umah

Nur Hawa Mohd Zin said...

wah seronoknye makan...abs round sume level jj tu kek kak?

tOm said...

ada hadiah utk anda..
ambillah disini ye..

http://nakashimakureno.blogspot.com/2010/05/and-winner-goes-to.html

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in