Ahad Najlaa


Ahaaa....
Korang wat pe tu?
Kitorang 9.30 pagi td dh kuo menuju Jusco Ayer Keroh

Blind date..
Oppss papa najlaa xde aku wat blind date??
Benornya jumpe senior masa kat ITM Segamat dulu
Oleh kerana Koduxe ni sekelas ngan roomate aku
Makanya otomatik dia jadi kawan aku la kan
Dia ajak g umah mak dia kat alor gajah..
Tapi..aku ni kan mmg "terer" bangat jalan kat melaka
So aku usulkan je g jusco
Lagipun kakiku ngan kaki dak kenit dah bengkak
Jusco adalah ubat tuk kaki kami
hahahahhahaha

Lama tul aku x jumpe Koduxe
Aku abis study 1999, Koduxe lak 1998
Pehhh lama tul kami x jumpe
Ekekkeke ni pun dia ajak jumpe
Pasal takut terus x jumpe biler aku dh dok jauh sok
Alamakkk lupe nak bergambo ngan Koduxe
Sakan sembang...


Kami bekpes kat mekdi jek tadi
Pas sembang dekat sejam lebih gak
Kami berpecah la...
Koduxe nak balik Putrajaya
Dak kenit ajak memain kat Wonder Park
Penat memain..kami cuci mata
Pastu tentu arr lapo
Dak kenit laju jek menuju ke mekdi
Oohhhh Tidaaakkkk
Aku heret jek dia g Nando's
Asik mekdi jek...
Seb bek dak kenit x membantah
Ohohohohoho
Sedappp
Dah lama x mkn
Tiap kali berhajat nak mkn nando's
Kena makan mekdi
Pasal Mekdi facing Nando's

Tapi tadi...
Agak mendukacitakan tekak aku
Aku mintak flavor lemon & herbs
Tapi berapi tekak ni
Ntah hot ke xtra hot ke dia bagik aku
Malas nak kecoh aku telan jek
Tapi cian kenit aarrr
Pedasss wpun aku dok isapkan ayam
Tapi aku ade penyelamat...





5 Gtau jek:

Nia said...

ni mcm buku skrap punya yek? nice!

jaya jr said...

banyak betol aktiviti..huhu

Ena said...

bestnyerr..

mcm2 aktiviti ada..

najlaa kemain lagi happ tu.. cam mama nye juge.. :)

Lelord said...

hahahah mmg byk ektibiti kami ni..
anak-beranak suke jalan

Lelord said...

hahahah mmg byk ektibiti kami ni..
anak-beranak suke jalan

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in